آفتاب
افضلی فرد با اشاره به بررسی فساد فوتبال در کمیسیون اصل 90

با واگذاری‌ها، سوءاستفاده‌های مالی حل و فصل می‌شود

با واگذاری‌ها، سوءاستفاده‌های مالی حل و فصل می‌شود

یک عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در صورت واگذاری باشگاه‌های بزرگ ورزشی، سوءاستفاده‌های مالی و عدم شفافیت مالی نیز تا حدود زیادی حل و فصل خواهد شد.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر گزارش کمیسیون اصل 90 از پرونده فساد در فوتبال نهایی نشده است، اما یکی از موارد اختلاف این است که آیا 80 درصد واگذار شود و 20 درصد دولتی باشد یا بالعکس.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از این گزارش مواردی از فساد مربوط به اشخاص حقیقی که در این قضیه دخیل هستند مطرح شده است که یا خود عامل بوده‌اند یا ذی‌نفع، اما تا زمانی که گزارش نهایی نشود نمی‌توانیم اطلاعات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

این عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر این‌که اگر این واگذاری‌ها انجام شود، بسیاری از سوءاستفاده‌های مالی نیز حل وفصل می‌شود، گفت: البته انتقادی نیز به کمیسیون وارده شده بود، مبنی بر این‌که به موقع اقدام نکردند. زمان‌های متعددی برای نهایی شدن گزارش مانند قبل از جام جهانی و یا بعد از آن تعیین شده بود، اما متأسفانه گزارش آماده نشده و باید منتظر بود تا نهایی شود.

انتهای پیام

کد N560511

وبگردی