آفتاب
پژمانفر:

مجلس علیه دولت «گارد» نگرفته است

مجلس علیه دولت «گارد» نگرفته است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس گاردی علیه دولت نگرفته است.

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: مجلس تمام تلاش خود را برای اینکه بتواند با دولت همکاری کند، انجام داد.

وی ادامه داد: چند دقیقه بعد از این‌که وزیر پیشنهادی علوم رای اعتماد نگرفت، یکی از لایحه‌هایی که دولت به شدت پیگیر آن بود با بیش از 70 درصد آراء تصویب شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مجلس با دولت تعامل خوبی دارد، خاطر نشان کرد: این مجلس همان مجلسی است که مجموعه امضاهایی را برای تقدیر و تشکر از فعالیت های گسترده وزیر بهداشت جمع آوری کرد و چندی پیش نیز طی نامه ای به حجت الاسلام شهیدی از ایشان نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

پژمانفر بیان کرد: مجلس علیه دولت گاردی نگرفته است و تلاش می کند تا ارتباط خود را با دولت حفظ کند، البته کم لطفی‌هایی هم از ناحیه اطرافیان دولت بعضا مشاهده شده است.

وی با انتقاد از نامه حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور ادامه داد: با این وجود تمام کار ما این است که مسیر تعامل با دولت را به خوبی پیش ببریم.

این عضو جبهه پایداری با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، تصریح کرد: ما همه تلاشمان را در این زمینه صرف کردیم، اما اگر به صحبت‌های نمایندگان مجلس توجهی می‌شد چنین هزینه ای به جامعه وارد نمی شد.

پژمانفر تاکید کرد: عدم رای اعتماد مجلس به نیلی نتیجه بی توجهی‌هایی بود که در انتخاب وزیر علوم صورت گرفت.

انتهای پیام

کد N560457

وبگردی