آفتاب
تماشاگران به رحمتی توهین کردند؛

ابراهیم زاده: پرسپولیس را تابحال این قدر ضعیف ندیده بودم/ به سهل انگاری خودمان باختیم

ابراهیم زاده: پرسپولیس را تابحال این قدر ضعیف ندیده بودم/ به سهل انگاری خودمان باختیم

تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد، روی سهل انگاری و کوتاهی دو بازیکن گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی ها ندارم. شکست امروز حق ما نبود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تاکنون تیم پرسپولیس را این قدر ضعیف ندیده بودم و تنها به خاطر بی تجربگی بازیکنان مان نتیجه را واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگاران در ورزشگاه تختی تهران افزود: پیکان امروز به دو بازیکن کم تجربه خود و یک بازیکن با تجربه پرسپولیس باخت.

وی با بیان اینکه باید به بازیکنان ملی احترام بگذاریم، اظهار داشت: حرف من با باشگاه ها و مردم است. ما در تبریز و ساری شاهد بودیم که به مهدی رحمتی توهین شد و امروز هم به او توهین کردند. نمی دانم چه کسی باید جلوی این مسائل را بگیرد.

ابراهیم زاده با اظهار تعجب از توهین به خانواده رحمتی گفت: من برای تمام مردم احترام قائل هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که بازیکنان در جایگاه خاصی قرار دارند. نباید به خانواده آنها توهین کنیم و باید احترام شان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس افزود: بازیکنان پیکان مسلط به بازی بودند. تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد، روی سهل انگاری و کوتاهی دو بازیکن گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی ها ندارم. شکست امروز حق ما نبود.

ابراهیم زاده خاطر نشان کرد: سعی می کنیم در نیم فصل دوم، شش بازیکن را جذب کنیم. تاکنون با سه بازیکن به نام های سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان صحبت کرده ایم.

تیم پیکان عصر پنجشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم پرسپولیس شد.

کد N560347

وبگردی