آفتاب

ابراهیم زاده: چرا به بازیکن ملی توهین می‌کنیم/ پرسپولیس را انقدر ضعیف ندیده بودم

ابراهیم زاده: چرا به بازیکن ملی توهین می‌کنیم/ پرسپولیس را انقدر ضعیف ندیده بودم

سرمربی تیم پیکان نسبت به توهین هواداران پرسپولیس به مهدی رحمتی اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور ابراهیم زاده پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد:‌ ابتدا می‌خواهم فوت پدر آقای جلالی را به ایشان تسلیت بگویم و بعد از آن نیز امروز روز مربی است و من این روز را به تمام تلاشگران عرصه مربی‌گری تبریک می‌گویم.

وی افزود: من تا به امروز پرسپولیس را تا این حد ضعیف ندیده بودم. ما خوب شروع کردیم اما در نهایت روی اشتباه دو بازیکن کم تجربه‌مان گل دریافت کردیم که این گل برای‌مان خیلی گران تمام شد.

سرمربی تیم پیکان به توهین هواداران پرسپولیس به مهدی رحمتی اشاره کرد و گفت: برایم سوال است چرا اینگونه با بازیکن ملی رفتار می‌کنیم. سید مهدی رحمتی بازیکن بااخلاق و خوبی است اما ما در شهر ساری و تبریز هم دیدیم که به او توهین کردند. هواداران تراکتورسازی به خاطر این توهین ها محروم شدند اما بازهم این اتفاق رخ می‌دهد. من در بعضی از دقایق بازی دیدم که اندک هواداران مان به بعضی از بازیکنان پرسپولیس توهین می کنند که سریعا وارد عمل شدم و اجازه این کار را ندادم. فوتبال ارزش زیادی دارد و ما نباید با این توهین ها ارزشش را پایین بیاوریم. اگر اعتراضی به بازیکنی داریم می‌توانیم از روش‌های دیگر اعتراض مان را مطرح کنیم.

ابراهیم زاده در ادامه گفت:‌ما در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودیم اما پرسپولیسی ها به دنبال فرصت‌هایی بودند که از شروع مجدد به دست می‌آوردند و روی همین فرصت‌ها هم به گل رسیدند.

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: ما قصد داریم 6 بازیکن را به تیم مان اضافه کنیم تا تیم مان قوی تر شود.تاکنون سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان را جذب کرده ایم و در نیم فصل هم تیم‌مان را تقویت می‌کنیم.وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید در گذشته این گونه بود که هر تعداد بازیکن که می‌خواست می توانست جذب کند اما امسال برای تیم تازه صعود کرده هم محدودیت گذاشته اند و ما فقط می توانستیم 7 بازیکن در ابتدای فصل جذب کنیم و سعی کردیم از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد N560344

وبگردی