آفتاب

برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید بابایی

برخورد دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید بابایی

برخورد دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه بابایی در شرق تهران چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سرویس حوادث ایسنا، به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع تصادف شدید، ستاد فرماندهی آتش نشانی بی‌درنگ نیروهای ایستگاه 57 وگروه امداد و نجات 10 را در ساعت 12:46 دقیقه روز گذشته به بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به دانشگاه امام حسین(ع) حرکت کردند.

حمیدرضا توحیدلو معاون فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره اظهار داشت: دوخودرو سواری پیکان و پژو پارس در مسیرغرب به شرق بزرگراه بابایی با یکدیگر برخورد کردند که در جریان آن تعدادی از سرنشینان درداخل این خودروها مجروح وگرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلا فاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از وقوع حوادث احتمالی بعدی جلوگیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، یک سرنشین مرد از داخل پیکان و همچنین دو سرنشین زن از خودرو پژو خارج کرده وبه همراه یکی از سرنشینان مصدوم تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون فرمانده آتش نشانان با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه وحمل خودروها توسط جرثقیل و همچنین عادی شدن رفت وآمد خودروها به کار خود پایان داده وبه ایستگاه مراجعت کردند.

انتهای پیام

کد N560275

وبگردی