آفتاب
محرومیت ازجهانی،جریمه مربی خاطی؛

ماجرای سهم خواهی یک مربی از پاداش طلایی های اینچئون

ماجرای سهم خواهی یک مربی از پاداش طلایی های اینچئون

بعد از بازگشت کاروان ایران از کره جنوبی، رئیس فدراسیون مربوطه از اتفاق رخ داده مطلع و در آستانه اعزام تیم ملی مذکور به مسابقات جهانی، این مربی را از فهرست تیم اعزامی خارج می کند!

مربی یکی از تیم های ملی که در بازی های آسیایی اینچئون 2000 دلار پاداش دو ورزشکار طلایی کاروان کشورمان را گرفته بود، از همراهی تیم مربوطه به مسابقات جهانی بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان هفدهمین دوره بازی های آسیایی که ماه گذشته در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، کمیته ملی المپیک کشورمان به هر یکی از طلایی های کاروان ایران مبلغ 1000 دلار پاداش داد. در این میان، دو ورزشکار یکی از رشته های ورزشی که موفق به کسب مدال طلا شده بودند نیز پاداش خود را دریافت کردند.

بعد از این اتفاق، مربی رشته مربوطه از قهرمانان خود می خواهد که نفری 1000 دلار از این پاداش را به او بدهند که گویا آنها نیز این کار را انجام می دهند و به این ترتیب، مربی مورد نظر 2000 دلار از قهرمانان طلایی بازی های اینچئون می گیرد.

بعد از بازگشت کاروان ایران از کره جنوبی، رئیس فدراسیون مربوطه از اتفاق رخ داده مطلع و در آستانه اعزام تیم ملی مذکور به مسابقات جهانی، این مربی را از فهرست تیم اعزامی خارج می کند.

گفتنی است یکی از ملی پوشان رشته مورد نظر، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، این موضوع را تکذیب کرد.

کد N560116

وبگردی