آفتاب
فردا؛

سمپوزیوم آخرین دستاورد‌های بیماری دریچه آئورت و قلب برگزار می‌شود

سمپوزیوم آخرین دستاورد‌های بیماری دریچه آئورت و قلب برگزار می‌شود

رییس انجمن اتروسکلروز ایران از برگزاری سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و قلب با حضور جراحان برجسته قلب جهان خبر داد.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر قاسمی گفت: انجمن اترواسکلروز ایران در جهت پیشبرد و ارتقای سطح دانش تخصصی در رشته‌ قلب و عروق، جراحی و بیهوشی قلب، سمپوزیوم یک روزه‌ای تحت عنوان بیماری‌های دریچه آئورت و نارسایی قلب با شرکت استادان برجسته داخلی و خارجی پروفسوریاکوب، جراح قلب از انگلستان و دکتر خانقانی، جراح قلب از آمریکا برگزار می‌شود.

وی گفت: در این سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و قلب بر اساس تجارب پزشکان و فناوری بسیار پیشرفته مورد بررسی قرار می‌گیرد. حضور پروفسور یاکوب که بی‌شک یکی از جراحان برجسته قلب در جهان است، فرصتی‌ست که ضمن تبادل تکنیک‌ها و تحقیقات داخل کشور در سطح بین‌المللی مشکلات و روش‌های نوین درمانی جراحی با وی در میان گذاشته شود.

قاسمی افزود: همچنین با استفاده از آخرین فناوری ساخت تجهیزات پزشکی و نتیجه آن در داخل قلب بیماران دچار نارسایی قلب پیشرفته بویژه تا زمانی که بیمار در لیست انتظار پیوند قلب باشد، فرصت ایده‌ال است که الگوهای درمان مدرن و جدید معرفی و مورد مقایسه با الگوهای قدیمی قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به شرکت همکاران متخصص داخلی قلب، همکاران فارماکولوژیست که دستاورد‌های درمانی با دارو را نیز معرفی می‌کنند، در کنار این مجموعه از فعالیت‌های تیم درمانی در بیماری دریچه آئورت و نیز نارسایی قلب فرصت گفت‌وگو پیدا می‌کنند.

رییس انجمن اتروسکلروز ایران گفت: این سمپوزیوم یک روزه فرصت مناسبی خواهد بود که علاوه بر بررسی گایدلاین‌های مربوط به بیماری‌های دریچه آئورت و نارسایی قلب، مشورت با خبره‌ترین دست‌اندرکاران درمان در دو بیماری بسیار مهم در زمینه‌ قلب و عروق یعنی دریچه آئورت و نارسایی قلب نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: متخصصان قلب با حضور در پانل این سمپوزیوم نحوه و زمان مناسب ارجاع بیمار برای جراحی تعویض یا ترمیم دریچه آئورت برای بیماران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. مبحث نارسایی قلب که رابطه‌ی تنگاتنگی با اختلاف ریتم قلب و نیز درمان‌های پیشرفته و فلوشیپ نارسایی قلب و نیز اکوکاردیوگرافی دارد، فرصت مناسبی برای تبادل نظر فراهم می‌آورد. همچنین رشته‌ اکوکاردیولوژی پیشرفته که یکی از ابزار بسیار مهم قلب در حین جراحی قلب بویژه دریچه آن می‌باشد، مورد مناسبی برای بحث در پانل خواهد بود.

انتهای پیام

کد N559891

وبگردی