آفتاب
در صحن علنی مجلس رخ داد:

مشاجره دو نماینده پس از سوال از وزیر کار

مشاجره دو نماینده پس از سوال از وزیر کار

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی مسائل مانند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باعث می شود، طرح سوال نمایندگان از وزرا عقب بیفتد.از اختصاص یافتن روزهای سه‌شنبه به بررسی سوال نمایندگان از وزرا خبر داد.

رییس مجلس با اشاره به اینکه برخی مسائل مانند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باعث می‌شود، طرح سوال نمایندگان از وزرا عقب بیفتد. از اختصاص یافتن روزهای سه‌شنبه به بررسی سوال نمایندگان از وزرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا پورابراهیمی در صحن علنی مجلس با اشاره به طرح سوال موسوی لارگانی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس بند ۱۱ ماده ۲۳ آیین‌نامه حفظ شأن و جایگاه مجلس وظیفه نمایندگان و هیأت رئیسه است. اما سوال من از آقای موسوی لارگانی این است که آقای وزیر در خصوص  سوال در کمیسیون بیشتر و مبسوط‌تر توضیح دادند ولی ایشان قانع نشد.

نماینده مردم کرمان با بیان اینکه توضیحات وزیر ربطی به سوال نداشت و این شأن مجلس را زیر سوال می‌بردافزود: ۹ماه است که از وزیر سوال دارم اما مطرح نمی‌شود و شما به جای اینکه سوال منطقی ما را در صحن مطرح کنید، به طرح چنین مسائلی می‌پردازید.

پورابراهیمی خطاب به رییس مجلس ادامه داد: شما فرموده بودید یک روز برای بررسی سوال نمایندگان اختصاص می‌دهید.

دکتر علی لاریجانی در پاسخ گفت: سوالات به نوبت طرح می‌شود و بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه، یک روز برای بررسی سوالات نمایندگان از وزرا اختصاص داده خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی مسائل مانند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باعث می‌شود، طرح سوال نمایندگان از وزرا عقب بیفتد.

سیدناصر موسوی لارگانی در انتقاد به صحبت‌های پورابراهیمی گفت: نظر من این بوده که توضیحات وزیر کار قانع کننده بوده است. مگر ایشان وکیل مدافع بنده هستند؟

کد N558021

وبگردی