آفتاب
علیمردانی:

مقوله فرهنگ با آسیب‌ها و تهدیدات جدی روبرو است

مقوله فرهنگ با آسیب‌ها و تهدیدات جدی روبرو است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن بیان اینکه مقوله فرهنگ با آسیب‌ها و تهدیدات جدی روبرو است، اظهار کرد: این مساله برنامه‌ریزی دقیق مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن علیمردانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با اشاره به حضور رییس‌جمهور و هیات دولت در استان زنجان، گفت: امید است طرح‌های مصوب این سفر استانی بخصوص دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی، ایجاد شهرک صنعتی برق و الکترونیک IT، توسعه دانشکده‌های صنعتی و گازرسانی به کلیه روستاهای استان اجرایی شده و منجر به نتایج مطلوبی گردد.

وی موقعیت استان زنجان را ممتاز و استراتژیک ارزیابی کرد و افزود: همجواری با هفت استان، وجود متخصصین و نخبگان جوان، منابع آبی مناسب، وجود ظرفیت‌های توریستی و گردشگری و طبیعت زیبا از جمله ویژگی‌های بارز استان زنجان است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مسئولین و خدمتگزاران در قبال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید احساس مسئولیت داشته باشند.

علیمردانی ادامه داد:‌ در حوزه فرهنگ انتظارات بیشتر است و مسلما توسعه فرهنگی می‌تواند موجب زمینه‌سازی توسعه اقتصادی شود، ضمن اینکه آسیب‌ها و تهدیدات در مقوله فرهنگ بسیار جدی است و برنامه‌ریزی دقیق و عملی مسئولین را می‌طلبد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در مقوله اقتصاد رویکرد اقتصاد مقاومتی راهگشاست لذا می‌طلبد عزم و اراده جدی دولت برای تعامل با بخش خصوصی و استفاده از سرمایه‌های مردمی برای اجرای طرح‌های عظیم اقتصادی استمرار یابد.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولین جناح‌ها و گروه‌های سیاسی باید هوشیار باشند تا روز به روز حلقه‌های اتحاد، برادری و همبستگی در کشور محکم‌تر شود چرا که رمز اصلی پیروزی انقلاب و مقاومت سرافرازانه در دوران دفاع مقدس فقط اتحاد بوده و در شرایط حساس کنونی رمز استمرار عزت کشور، وحدت است.

انتهای پیام

کد N557941

وبگردی