آفتاب

دیلما روسف: نسبت به قبل رئیس جمهور بهتری خواهم شد

دیلما روسف: نسبت به قبل رئیس جمهور بهتری خواهم شد

دیلما روسف، رئیس جمهور منتخب برزیل پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با امید و اشتیاق فراوان به تمام مردم کشورش قول داد تا تمامی تغییرات و اصلاحات لازم صورت بگیرد و رئیس جمهور بهتری نسبت به قبل باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسیا، دیلما روسف پس از پیروزی در رقابت تنگاتنگ انتخاباتی در مصاحبه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متفاوت شرکت کرده و به مردم برزیل قول داد تا برای آینده‌ای بهتر سخت تلاش کند.

وی در مصاحبه با کانال تلویزیونی "نشنال ژورنال" گفت: ما باید شانه به شانه و با همکاری یکدیگر آینده‌ای را که می‌خواهیم بسازیم. من مذاکرات با بخش‌های تجاری، مالی، بازار و دیگر بخشها را آغاز می‌کنم تا برزیل را به سوی رشد و آینده‌ای روشن هدایت کنم. ما باید تغییرات و اصلاحاتی را که کشور به آن نیازمند و خواستار آن است، تضمین کنیم.

روسف از صمیم قلب و بدون استثنا از تمامی رای دهندگان برزیلی به ویژه لولا داسیلوا، رئیس جمهوری پیشین برزیل و معلم و مشاور سیاسی‌اش تشکر و قدردانی کرد.

دیلما روسف چپ‌گرا روز یکشنبه مجددا به عنوان رئیس جمهوری برزیل انتخاب شد و باعث شد که برای چهارمین بار متوالی یکی از حزب کارگر بهعنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

در این انتخابات روسف 6 / 51 درصد آرا و آئیسیو نوس، رقیب انتخاباتی‌اش 4 / 48 درصد آرا را کسب کرد.

روسف با چالش به حرکت درآوردن مجدد اقتصاد متوقف شده و بهبود خدمات اجتماعی مواجه است.

انتهای پیام

کد N557609

وبگردی