آفتاب

رئیس دانشگاه امیرکبیر: مجلس با رای مثبت به دکتر نیلی به دانشگاه‌ها کمک کند

رئیس دانشگاه امیرکبیر: مجلس با رای مثبت به دکتر نیلی به دانشگاه‌ها کمک کند

جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در حالی فردا برگزار می‌شود که دکترمعتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیراز نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با رای قاطع خود به وزیر پیشنهادی، به دانشگاه‌ها کمک کنند تا با آرامش و طیب خاطر بیشتری به فعالیت و تلاش برای توسعه و پیشرفت علمی کشور فعالیت کنند.

دکتر سید احمد معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، دکتر نیلی را جزو افراد کم حاشیه دانست و گفت: ایشان انتخاب خوبی برای وزارت علوم است، چون هم از نظر علمی و هم سوابقی که در دانشگاه داشته فرد شناخته شده‌ای است و در دانشگاه تهران هم موفق عمل کرده است بنابراین باید به ایشان باید کمک کنیم که موفق‌تر باشند.

وی از نمایندگان مجلس خواست که زودتر تکلیف وزارت علوم و به دنبال آن دانشگاه‌ها را روشن کنند و به انتخاب دکترنیلی رای مثبت دهند.

رئیس دانشگاه امیر کبیرخاطرنشان کرد: این پنجمین وزیری است که به مجلس معرفی شده و در عرض یک سال و اندی که از عمر دولت می گذرد هنوز وزارت علوم ثبات پیدا نکرده و این یک لطمه بزرگ برای کشور است. کشوری که چهارمیلیون دانشجو دارد هنوز تکلیف وزیرعلوم آن معلوم نیست.

معتمدی در پایان وزارت علوم را نیازمند بازنگری اساسی دانست و اظهار امیدواری کرد که دکتر نیلی این بازنگری را اعمال کند.

انتهای پیام

کد N557484

وبگردی