آفتاب
در «رادیو هفت» پخش می‌شود

قصه‌های عزاداری از زبان یک خیمه!

قصه‌های عزاداری از زبان یک خیمه!

«رادیو هفت» در پنج روز اول دهه عزاداری ماه محرم، با روایت قصه یک خیمه عزاداری از زبان خود خیمه و همچنین آیتم‌های نزدیک به حال و هوای محرم همراه است.

محمد صوفی - کارگردان و تهیه‌کننده - در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، درباره برنامه‌های «رادیو هفت» در ایام عزاداری ماه محرم گفت: در هفته اول محرم، هر شب قصه‌خوانی با موضوع و حال و هوای این روزها و همچنین آیتم‌ها و موسیقی‌های نزدیک به موضوع محرم داریم.

او درباره قصه‌خوانی با موضوع محرم در «رادیو هفت» توضیح داد: این قصه‌خوانی که محمدحسین امیری، گوینده رادیو، آن را انجام می‌دهد و در پنج قسمت از یکشنبه (اول محرم) تا پنجشنبه (پنجم محرم) پخش می‌شود، قصه‌های یک خیمه است که این روزها در آن مراسم عزاداری برگزار می‌شود و قصه‌ها از زبان خود آن خیمه روایت می‌شود.

کارگردان و تهیه‌کننده «رادیو هفت» همچنین گفت: ما از هفتم تا سیزدهم ماه محرم (از دهم تا شانزدهم آبان‌ماه) به مدت یک هفته برنامه‌ای نخواهیم داشت و از شنبه، 17 آبان‌ماه برنامه «رادیو هفت» دوباره شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا، «رادیو هفت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی هر شب ساعت 23 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

انتهای پیام

کد N556391

وبگردی