آفتاب

احتمال کاندیداتوری جب بوش در انتخابات آمریکا قوت گرفت

احتمال کاندیداتوری جب بوش در انتخابات آمریکا قوت گرفت

پسر جب بوش اعلام کرد که پدرش در نظر دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا شرکت کند و احتمال این اقدام بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جورج پی. بوش، پسر جب بوش اعلام کرد که به احتمال زیاد پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 شرکت خواهد کرد و بدین ترتیب احتمال ورود وی به رقابت با سایر نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه بیشتر شده است.

جورج پی. بوش در گفت‌وگویی با شبکه خبری ای بی سی نیوز اعلام کرد که پدرش هنوز موضوع شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد اما هم‌اکنون این احتمال بسیار زیاد است که او وارد عرصه رقابت‌های این انتخابات شود.


جب بوش پیش‌تر به رغم برخی حمایت‌ها از سوی جمهوری‌خواهان حاضر به کاندیداتوری در انتخابات 2012 نشده بود. جورج پی. بوش که اکنون خود را نامزد کمیسیون امور ارضی تگزاس کرده است، گفت که او و خانواده‌اش در صورت تصمیم پدرش برای کاندیداتوری، از وی حمایت «صددرصدی» خواهند داشت.
جب بوش برادر جورج دبیلو. بوش، رییس‌جمهوری سابق و پسر جورج اچ. دبلیو. بوش رییس‌جمهوری اسبق آمریکا است.
پیش‌تر، جورج دبلیو. بوش اعلام کرده بود که برادر کوچکترش که پیش از این فرماندار فلوریدا بوده است، قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا کاندید شود.

انتهای پیام




کد N556230

وبگردی