آفتاب
در گفت‌وگو با ایسنا

فیاضی:اگر در انتشار خبر بورسیه‌ها درست عمل می‌شد مشکلی پیش نمی‌آید

فیاضی:اگر در انتشار خبر بورسیه‌ها درست عمل می‌شد مشکلی پیش نمی‌آید

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است: اگر در انتشار خبر مربوط به بورسیه‌ها به درستی عمل می‌کردند شاید این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که انتقاد مجلس در مورد بورسیه‌ها درباره نوع اطلاع‌رسانی نیز بوده است گفت: اشکال در نحوه و چگونگی اطلاع‌رسانی در مورد بورسیه‌ها به شدت مورد انتقاد و اعتراض مجلس است.

او با بیان این که بورسیه‌ها باید در مدار قانونی اعمال می‌شده گفت: اگر همه درست عمل کنند مشکلی پیش نمی‌آید اکنون نیز اگر در انتشار خبر بورسیه‌ها به درستی اقدام می‌شد این مشکل پیش نمی‌آمد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که برخورد با این گونه مسائل مانع از انجام تخلف نمی‌شود گفت: آن چه که دولت در مورد تعداد بورسیه‌ها اعلام کرد و رسانه‌ها نیز به آن پرداختند شاید بتوان گفت همه آن تعداد دارای مشکل نبودند بلکه بخشی از بورسیه‌ها مشکل داشتند. اکنون که نتایج مشخص شده و کمیسیون آموزش نیز پیگیر این موضوع است اقدام بسیار خوبی خواهد بود.

فیاضی خاطرنشان کرد: با توجه به این که پس از اعلام نتایج تحقیقات در بورسیه‌ها ممکن است عده‌ای شاکی باشند، کمیسیون آموزش مجلس می‌تواند مرجع رسیدگی قرار گیرد تا حق کسی تضییع نشود. البته که مجلس فرآیند نظارتی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام

کد N556191

وبگردی