آفتاب

با دستور رئیس جمهور انجام می شود: برخورداری 95 درصد استان زنجان از گاز لوله کشی

با دستور رئیس جمهور انجام می شود: برخورداری 95 درصد استان زنجان از گاز لوله کشی

پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

عسگریان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در مورد گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار گفت : این طرح و امدادرسانی دولت بسیار قابل تقدیر است و با این کار بخش وسیعی از استان صاحب گاز خواهند شد.

عسگریان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در مورد گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار گفت : این طرح و امدادرسانی دولت بسیار قابل تقدیر است و با این کار بخش وسیعی از استان صاحب گاز خواهند شد. 

عسگریان  گفت : همه شرایط برای گاز رسانی فراهم است و با تامین منابع از طریق بند ق تبصره 2 قانون بودجه بنا به دستور رئیس جمهور که منتظر آن بودیم طرح به سرعت عملیاتی می شود.

وی افزود: تا پایان برنامه 3 ساله که دولت وعده داده است با این طرح 95 درصد از استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
عسگریان گفت: منابع گاز طبیعی که نعمت خدادادی است علاوه بر اینکه در حفظ محیط زیست نقش اساسی دارد در منابع دیگر انرژی هم صرفه جویی به عمل می آید. 

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به دستور رئیس جمهور مقرر شد وزارت نفت از محل جایگزینی گاز با حاملهای انرژِی ظرف سه سال نسبت به گاز رسانی کلیه روستاهای بالای20 خانوار استان اقدام کند و تامین بودجه لازم جهت این برنامه ازمحل اعتبارات بند ق قانون بودجه سال 93 انجام خواهد شد. و با توجه به این بند از قانون بودجه سال 93 و دستور رئیس جمهور وزارت نفت در تامین سرمایه لازم برای گاز رسانی به روستاهای بالای 20 خانواراین استان با محدودیت قانونی مواجه نخواهد بود.

3939

کد N556061

وبگردی