آفتاب
پورمختار:

باید در مسیری که در سال 57 آغاز نموده‌ایم ثابت قدم باشیم

باید در مسیری که در سال 57 آغاز نموده‌ایم ثابت قدم باشیم

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: حال که ما افتخار شیعه‌گری و تبعیت از امام حسین (ع) را داریم باید در این مسیر حق و الهی انقلاب اسلامی که در سال 57 آغاز نموده ایم ثابت قدم، مقاوم، تسلیم ناپذیر و جهادگر بمانیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پورمختار طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسئولان در قوای سه‌گانه موظف هستند این راه الهی را طی کنند و حال که مقاومت‌های 36 ساله مردم میوه شیرین پیروزی بر زیاده خواهی‌های دشمنان خصوصا شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار و صهیونیست ها را با ایجاد عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آنها را به ثمر نشانده است لازم است با تکیه بر همین قوت الهی گام های پیش رو را محکم تر برداریم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در تعاملات بین المللی و مذاکرات هسته ای این پشتوانه بزرگ را باید پشتیبان خود قرار دهیم و هراسی از تهدیدات، تحریم‌ها و زیاده‌خواهی ها به خود راه ندهیم که ملت رشید ایران همچنان با روحیه‌ای قوی و مقاومت عاشورایی و ارزش‌های الهی به اهداف والای نظام در سایه حاکمیت رهبری وفادارند.

پورمختار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر نقش امام و رهبری در تداوم مسیر انقلاب، گفت: ضروری است همگان در عمل به تدابیر، سیاست‌ها و دیدگاه‌های معظم‌له پایبند باشند تا به سرمنزل مقصود و سعادت برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به رمز و راز تأکیدات مقام معظم رهبری درباره فتنه 88 و خطرات عظیم آن که همچنان پابرجاست اگر این موضوع مغفول واقع شود یا تعمداً به نسیان سپرده شود مطمئن باشید که دشمنان از این حربه فریبکارانه و کلاهبردارانه استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های آن با نگرش به ضرورت‌های اقتصادی کشور خصوصا فراهم شدن زمینه‌های قطع وابستگی به نفت اقتضا می‌کند که همه قوا به ویژه قوه مجریه و خصوصا شرکتهای اقتصادی عمومی دولتی و غیرعمومی دولتی، بانک ها، منابع و فعالیت های خود را به سمت تولید سوق دهند گرچه متاسفانه تاکنون قدم‌های موثر و مهمی برداشته نشد و عموما این بنگاه‌های اقتصادی به تجارت و به ویژه واردات علاقه‌مندی وافری نشان می‌دهند که هر چه سریعتر باید مسیرشان را اصلاح کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90، گفت: وزارت امورخارجه با توجه به تأکیدات بر حق رئیس جمهوری در ابتدای شروع دوره ریاست جمهوری ایشان نسبت به اصلاح ساختار سفارتخانه‌ها، نظارت دقیق تر بر عملکرد آنها و فعال نمودن سفرا و وابستگان فرهنگی و اقتصادی اهتمام نمایند و با عنایت به هزینه های سنگین سفارتخانه ها، حداقل ثمرات را آنها برای کشور باید داشته باشند خصوصا در این مسیر استفاده از ظرفیت بالا و بالفعل ریاست جنبش عدم تعهد بیشتر از گذشته باید مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال مولد با لحاظ ضرورت های اقتصادی بایستی در عمل از سوی وزارتخانه ها خصوصا وزارت صنعت و معدن و بانک مرکزی مورد توجه قرار گیرد، گفت: دیگر نهادها نیز باید به جد پیگیری شود تا شاهد حمایت جدی از بخش های کشاورزی، باغداری، صنعتگران باشیم تا بتوانیم جوانان بیکار را در چرخه اشتغال قرار دهیم.

وی گفت: لازم است به بهسازی روستاها توجه جدی شود روستایی ها عنایت بیشتری لازم دارند و باید از اقدامات وزیر بهداشت در اجرای نظام سلامت تشکر کنم و از حمایت های دولت نیز در این زمینه قدردانی می نمایم.

پورمختار تاکید کرد: موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی خواست مؤکد مقام معظم رهبری است، از قوای سه گانه انتظار همگرایی بیشتر و تلاش مضاعف همراه با اقدام عملی در ورود به این میدان که جهاد عظیم به شمار می رود داریم، اگرچه خطرات جانی و مالی درکمین است ولی بدانید که آثار و برکات آن بالاتر از به خطر افتادن جان است و البته نعره ها، جوسازی ها و شایعه پراکنی ها همراه با تصمیم برخی سازمان ها و نهادها برای مقابله با این کمیسیون اصل نود و شخص این جانب بی ثمر خواهد بود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری های اباعبدالله الحسین(ع)، همچنین گرامیداشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: ماندگاری نام و یاد اباعبدالله بر اخلاص، عمل و فرمان الهی، وظیفه شرعی، تسلیم ناپذیری در برابر ظلم و ستم و تلاش برای اجرای اسلام ناب محمدی(ص) بوده است که به الگویی تاریخی برای بشریت تبدیل شده است.

انتهای پیام

کد N555705

وبگردی