آفتاب
اسماعیل آذر:

رییس آینده صداوسیما به مطالبات مردم توجه کند

رییس آینده صداوسیما به مطالبات مردم توجه کند

اسماعیل آذر عملکرد عزت الله ضرغامی را مثبت ارزیابی کرد و از رییس آینده‌ی صداوسیما خواست که در زمینه‌ی تحقق مطالبات رهبری و مردم کوشش کند.

کارشناس مجری برنامه‌ی «مشاعره» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: وقتی رهبر عزیزمان امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نام گذاری می‌کنند، طبعا وظیفه‌ همه‌ ما این است که توانمان را در مسیر مطالبه‌ رهبری خرج کنیم؛ چرا که توجه به کلام ایشان توجه به وحدت میان همه است.

وی افزود: بنابراین شخصی که به عنوان رییس جدید صداوسیما وارد این سازمان می‌شود، باید به مطالبات رهبر و مردم توجه خاصی داشته باشد؛ چون همه‌ برنامه‌های صداوسیما برای مردم است.

آذر درباره‌ی عملکرد ضرغامی در 10 سال گذشته توضیح داد: آقای ضرغامی یکی از مدیران موفق در صداوسیما بودند و اگر روز اولی را که ایشان وارد صداوسیما شدند با امروز مقایسه کنیم، می‌بینیم که چقدر برای آرامش و راحتی مردم، شبکه‌های متعددی را راه‌اندازی کردند.

او ادامه داد: طبعا راه‌اندازی شبکه‌های متعدد به این دلیل است که مردم ما به سمت ماهواره توجه و گرایش پیدا نکنند و با هر سیلقه‌ای که هستند از شبکه‌های مختلف داخلی استفاده کنند.

این کارشناس مجری برنامه‌های ادبی تلویزیون اظهار کرد: ما نباید فراموش کنیم که کشور ما یک کشور فرهنگی است و گاهی اوقات نمی‌توان هر موضوع یا حرفی را در تلویزیون به جهت اینکه گروه‌های مختلف سنی مخاطب آن هستند مطرح کرد‌. آنچه که آقای ضرغامی می‌توانسته در این زمینه انجام دهد، به بهترین وجه عمل کرده است.

آذر در پاسخ به این پرسش که نقاط منفی عملکرد سید عزت الله ضرغامی چه مواردی بوده است؟ خاطرنشان کرد: زمانی که فردی مدیر می‌شود ممکن است در این میان گروهی هم وجود داشته باشند که کار این مدیر را دوست نداشته باشند و طبعا هیچ انسانی در این کره‌ی خاکی نیست که در کار خود نقص نداشته باشد و آقای ضرغامی هم ممکن است در مسیر کارهای خود نقص‌هایی داشته باشند.

او با اشاره به بیت معروف «آنجا که آن کمال است، نقصان چه کار دارد؟» ادامه داد: وجود نقص در کار آقای ضرغای به این معنا نیست که این نقص حتما یک عیب به شمار می‌آید‌، انسان در محل نقصان است ولی اگر بخواهیم به طور نسبی فرآورده‌های دسترنج ایشان را بسنجیم آقای ضرغامی موفق عمل کردند و من از جانب خودم از ایشان سپاسگزارم.

آذر در پایان با اشاره به اخلاق و منش رییس صداوسیما نیز یادآور شد: آقای ضرغامی مودب و با اخلاق هستند و تاکنون کسی ندیده که او کج خلقی یا بی ادبی کند.

انتهای پیام

کد N554999

وبگردی