آفتاب

مرادیان برای مجسمه متولدنشده‌اش اشک ریخت

مرادیان برای مجسمه متولدنشده‌اش اشک ریخت

جمشید مرادیان گفت: در حالی که قرار بود، سه درخت را در دانشگاه امیرکبیر تهران به مجسمه تبدیل کنم، متوجه شدم که مسوولان دانشگاه یکی از درخت‌ها را از ریشه کنده‌اند.

این مجسمه‌ساز پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش قرار بود من سه درخت خشکیده را در دانشگاه امیرکبیر به مجسمه تبدیل کنم؛ از دو درخت مجسمه‌هایی ساختم و قرار بود که طرحم را روی درخت سوم هم پیاده کنم، ولی متأسفانه به‌تازگی متوجه شدم که درخت سوم را قطع کرده‌اند.

او در حالی که بسیار غمگین بود، گفت: من از وقتی خبر قطع شدن درخت سوم را شنیده‌ام، اشک می‌ریزم و احساس می‌کنم که یکی از دست‌هایم قطع شده است. من زیباترین طرح خود را برای درخت سوم آماده کرده بودم و می‌خواهم بدانم که چرا چنین کاری با درخت سوم کرده‌اند؟!

وی ادامه داد: می‌خواهم بدانم چه کسی درخت را قطع کرده، چه کسی با هنر و زیبایی مخالف است و برنامه‌ریزی کرده که درخت سوم قطع شود تا مجسمه‌ی سومین درخت ساخته نشود؟ مجسمه‌های من به زیبایی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرده‌اند.

مرادیان اضافه کرد: از ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که فضای دانشگاه پلی‌تکنیک با این مجسمه‌ها تلطیف شود، ولی این برنامه نیمه‌کاره رها شد. حالا هم می‌ترسم که دو درخت قبلی را هم که من به مجسمه تبدیل کرده‌ام، از ریشه بکنند.

انتهای پیام

کد N554989

وبگردی