آفتاب

حدادعادل: شاخص‌های مجلس در مورد وزیر علوم روشن است/ ارتباط دادن اسیدپاشی با قانون مجلس عجیب است

حدادعادل: شاخص‌های مجلس در مورد وزیر علوم روشن است/ ارتباط دادن اسیدپاشی با قانون مجلس عجیب است

ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به معرفی وزیر پیشنهادی علوم - تحقیقات و فناوری اشاره کرد و گفت: شاخص‌های اکثریت مجلس نسبت به وزیر علوم در استیضاح قبلی اعلام شده و معیار و ملاک و انتظارات روشن است که درباره وزیر پیشنهادی هنوز زود است که چیزی گفته شود.

غلامعلی حداد عادل عصر شنبه در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش ایرنا این مطلب را بیان کرد.

وی ادامه داد: اینکه نتیجه درباره فرد معرفی شده چه می‌شود و در این زمینه قضاوت کنیم زود است.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره شناختش از نیلی احمدآبادی گفت: تا قبل از معرفی این فرد به عنوان سرپرست دانشگاه تهران شناخت آن‌چنانی درباره وی وجود نداشته است و عملکرد سابق وی باید بررسی شود.

حداد عادل اضافه کرد: نمی‌توان درحال حاضر گفت که نیلی احمدآبادی رای می‌آورد یا آن که رای اعتماد نمایندگان را کسب نمی‌کند و بنده فعلا نظری ندارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع معرفی نیلی احمدآبادی به تازگی مطرح شده و مجلس شورای اسلامی هنوز بعد از معرفی وی جلسه‌ای نداشته تا استنباطی صورت بگیرد.

حداد عادل تصریح کرد: در روزهای آتی این موضوع و فرد معرفی شده بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا موضوع اسیدپاشی‌های اخیر به طرح امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد یا خیر گفت: در اینکه عده‌ای از امر به معروف و نهی از منکر ناراحت هستند تردید نداریم چرا که این عده معدود دوست دارند امر به منکر و نهی از معروف شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا ارتباط دادن این اتفاق و این قانون هم حرف عجیبی است؛ شاید کسی که این کار را کرده ممکن است مامور بوده تا فضاسازی برای یک فتنه اجتماعی کند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: مردم ما به خوبی توجه دارند و مسولان ذیربط نیز پیگیرند تاعامل این اسیدپاشی شناخته شود و امیدواریم هر چه زودتر دستگیر شده و به سزای اعمال خود برسید.

 

23503

کد N554910

وبگردی