آفتاب

جزییات حمله به طلبه لرستانی+ عکس

جزییات حمله به طلبه لرستانی+ عکس

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به تشریح جزییات حمله به طلبه لرستانی پرداخت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به تشریح جزییات حمله به طلبه لرستانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، علی حسین پازدار در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرب و شتم طلبه روحانی امر به معروف و نهی از منکر در خرم‌آباد گفت: پلاک ماشین افرادی‌ که این روحانی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این روحانی دو روز پیش از سوی عده‌ای اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد، ادامه داد: شب گذشته این روحانی مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون این روحانی در بیمارستان بستری است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف لرستان با بیان اینکه سربازان نظام و انقلاب همواره با جسارت در برابر رفتارهای ناثواب بعضی افراد می‌ایستند، گفت: اگر به شایستگی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم گناهان و رفتارهای ناثواب در جامعه از بین می‌رود.

حمله به طلبه لرستانی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محسن میرزایی شامگاه پنجشنبه یکم آبان در حالی‌ که در خیابان مطهری خرم‌آباد، یک نفر را به‌صورت لسانی امر به معروف کرده بود، فرد امر به معروف شده با تماس تلفنی چند نفر از دوستان خود را باخبر می‌کند و چهار نفری به این طلبه آمر به معروف حمله می‌کنند.

انتهای پیام

کد N554729

وبگردی