آفتاب

بررسی بودجه آموزش و پرورش و دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه

بررسی بودجه آموزش و پرورش و دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طی هفته جاری با دعوت از علی فانی، وزیر آموزش و پرورش، ضمن شنیدن گزارش عملکرد این وزارت‌خانه به بررسی مشکلات و نارسایی‌های اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این وزارت خانه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه رسیدگی به گزارش تحقیق و بودجه سال 1391 و جمع بندی گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار این هفته خود دارند.

اعضای کمیسیون مذکور رسیدگی به بودجه‌ی پیشنهادی دیوان محاسبات کشور و طرح افزایش جمعیت بهره‌مند روستایی از آب آشامیدنی را در دستور کاری این هفته خود دارند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با دعوت از مسئولان زیربط جهت ارائه گزارش عملکرد تبصره 3 قانون بودجه سال 1393 بخش منابع حاصل از واگذاری‌ها را بررسی خواهند کرد.

همچنین کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به بررسی لایحه مذکور و رسیدگی به پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌پردازد.

کارگروه اقتصادی کمیسیون نیز ادامه بررسی طرح افزایش جمعیت بهره‌مند روستایی از آب شرب و بررسی مسائل و مشکلات سندیکای شرکت‌های تولید کننده‌ی برق را در دستور کار خود دارند.

کارگروه اجتماعی نیز بررسی طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات رشته و نتایج نهایی آزمون استخدامی داوطلبان استخدام و ممنوعیت به کارگیری غیر قانونی را انجام می‌دهد.

کارگروه عمومی و دفاعی نیز بررسی طرح اصلاح موادی از وظایف دیوان محاسبات کشور را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام

کد N553959

وبگردی