آفتاب
رییس کمیسیون اصل 44 در گفت و گو با ایلنا:

انتخابات اتاق تعاون برگزار نشود بازرسان وارد می‌شوند

انتخابات اتاق تعاون برگزار نشود بازرسان وارد می‌شوند

باید هرچه سریع‌تر انتخابات اتاق تعاون برگزار شود زیرا اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا اساسنامه با قانون جدید وفق داده شود و بعد به برگزاری انتخابات بپردازیم ممكن است یكسال به طول بینجامد و این مدت زیادی است بنابراین اگر خود هیات رییسه اقدام نكند بازرسان و دولت می‌توانند این انتخابات را برگزار كنند.

رییس كمیسیون نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی تاكید كرد: اگر هیات رییسه اتاق تعاون نسبت به برگزاری انتخابات كوتاهی كند، دولت و بازرسان انتخابات را برگزار می‌كنند.
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی با برخی از نماینده‌های مجلس در مورد انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون گفت: این جلسه با حضور تعدادی از نمایندگان كیمسیون‌های مرتبط با موضوع تعاون،اصل 44، اجتماعی، صنایع و بودجه برگزار شد و بحث تعاون و توجه به سیاست كل اصل 44 مدنظر قرار داده شد.
نماینده اصفهان افزود:هدف این است تا تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌ها و تشك‌ ها در بخش غیر دولتی فعال شوند و دولت فقط نقش سیاستگذار و حمایتی را داشته باشد.
وی خاطرنشان كرد: باید هرچه سریع‌تر انتخابات اتاق تعاون برگزار شود زیرا اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا اساسنامه با قانون جدید وفق داده شود و بعد به برگزاری انتخابات بپردازیم ممكن است یكسال به طول بینجامد و این مدت زیادی است بنابراین اگر خود هیات رییسه اقدام نكند بازرسان و دولت می‌توانند این انتخابات را برگزار كنند.

کد N553216

وبگردی