آفتاب

حیدر العبادی خواهان الگوگیری از روش امام حسین(ع) در پیروزی بر دشمنان شد

حیدر العبادی خواهان الگوگیری از روش امام حسین(ع) در پیروزی بر دشمنان شد

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه ماه محرم ماه وحدت ملی و آغازی برای ادامه پیروزی‌های عراقی‌ها در مقابله با تروریست‌هاست، خواهان وحدت میان عراقی‌ها و گرفتن الگو از روش امام حسین (ع) در پیروزی بر دشمنان اسلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبری سومریه نیوز، "حیدر العبادی"، نخست‌وزیر عراق در سخنانی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم خواهان یکپارچه‌سازی و وحدت میان عراقی‌ها و گرفتن الگو از روش امام حسین(ع) در پیروزی بر دشمنان اسلام که خواهان ویرانی و کشتار هستند، شد.

وی گفت: کسانی که با امام حسین (ع) جنگیدند، همان کسانی هستند که امروز با عراقی‌ها می‌جنگند و دست به کشتار در عراق می‌زنند.

العبادی خاطرنشان کرد: ماه محرم ماه وحدت ملی و آغازی برای ادامه پیروزی های عراقی‌ها علیه تروریسم است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر که با مناسبت سالروز پیروزی خون بر شمشیر روبرو هستیم لازم است همگان به مسئولیت خود عمل کنند و ماه جدید باید آغازی برای راندن تروریست ها از عراق و برقراری امنیت و صلح در این کشور باشد.

العبادی بر لزوم توجه عراقی ها به ویرانگری ها و اقدامات تروریستی داعش و خطر این گروه بر عراق تاکید کرد و گفت: همانطور که پیشتر نیز گفتیم ما با جنگی مواجهیم که کشور و تمام مردم ما را هدف قرار داده است پس همگان باید از روش امام حسین برای مقابله با دشمنان الگو بگیرند چرا که دشمن ما یکی است و هدف این دشمن خدشه دار کردن چهره اسلام است.

وی همچنین از تمامی کشورها خواست در مقابله با افکار تکفیری مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

کد N553132

وبگردی