آفتاب
نوبت ششم مسابقات آزاد اهداف پروازی؛

سیرانی به طلای تراپ بانوان رسید/ ادامه مسابقات در بخش مردان

سیرانی به طلای تراپ بانوان رسید/ ادامه مسابقات در بخش مردان

مرحله نیمه نهایی و فینال نوبت ششم مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش بانوان و در رشته تراپ، با قهرمانی سپیده سیرانی به پایان رسید. این مسابقات امروز (جمعه) نیز با برگزاری مسابقات تراپ آقایان پیگیری می شود و شرکت کنندگان در پنج راند به رقابت با یکدیگر می پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نوبت ششم مسابقات آزاد اهداف پروازی صبح و عصر روز پنجشنبه با شرکت بانوان ورزشکار این رشته از سراسر کشور آغاز شد و شرکت کنندگان در دو نوبت به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این مسابقات که با حضور ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی برگزار شد، پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، شیوا فرح پور، سپیده سیرانی، مرضیه پرورش نیا، نرگس رنجبر، غزاله جهاندار و فاطمه امیربهزادی، با کسب بالاترین امتیاز نصبت به سایر شرکت کنندگان، به نیمه نهایی راه یافته و رقابت های خود را در این مرحله پی گرفتند.

در مرحله نیمه نهایی نیز پس از شلیک پانزده تیر، در نهایت مرضیه پرورش نیا و غزاله جهاندار برای کسب مدال برنز پرداختند و این جهاندار بود که توانست بر حریف ملی پوش خود غلبه کرده ومدال برنز را از آن خود کند.

اما فینال این رشته با حضور سیرانی و رنجبر، دو ملی پوش با سابقه این رشته برگزار شد. پس از رقابت نزدیک و حساس سیرانی و رنجبر، در نهایت سپیده سیرانی توانست بر نرگس رنجبر پیروز شده وپس از مدت ها مدال طلا را به نام خود ثبت کند. فرح پور و امیربهزادی نیز در رده های بعدی این رشته قرار گرفتند.

این مسابقات امروز (جمعه) با برگزار مسابقات تراپ آقایان ادامه پیدا خواهد کرد.

کد N553029

وبگردی