آفتاب

سفر تیم بسکتبال پتروشیمی به کویت

سفر تیم بسکتبال پتروشیمی به کویت

تیم بسکتبال پتروشیمی برای حضور در تورنمنت القادسیه امروز راهی کویت می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال پتروشیمی با دعوت باشگاه القادسیه برای حضور در تورنمنتی بین‌المللی امروز راهی کویت می‌شود. باشگاه القادسیه با برگزاری یک تورنمنت برای سالگرد تاسیس خود از پتروشیمی ایران نیز دعوت کرد و حالا قهرمان ایران امروز راهی این کشور می‌شود و کارش را از شنبه آغاز می‌کند.

این تورنمنت با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی آغاز می‌شود که نماینده ایران در گروه نخست با القادسیه، التدمن لبنان و الفتح عربستان رقابت می‌کند و تیم‌های الحکمه لبنان،‌ الاتحاد مصر، النصر کویت و منامه بحرین در گروه دوم مسابقه می‌دهند.

طبق نخستین برنامه لیگ برتر پتروشیمی در هفته نخست استراحت داشت اما با حضور در این تورنمنت در دیدار دوم نیز شرکت نخواهد کرد و باید در تاریخی دیگر به مصاف حریفش برود. با اینکه پنجم آبان روز آغاز لیگ برتر اعلام شده اما شنیده شده که احتمال دارد رقابت‌ها تا بیستم آبان به تعویق بیفتد و لیگ برتر از این تاریخ آغاز شود.

در برنامه اعلام شده توسط فدراسیون در هفته نخست مهرام میزبان شهرداری گرگان است، دانشگاه‌آزاد در خانه برابر طرح مسکن ثامن مشهد رقابت می‌کند، نفت آبادان و صنایع ماهشهر به مصاف هم می‌روند و بهشت هیرکان گرگان پذیرای هفت الماس قزوین است.

انتهای پیام

کد N552977

وبگردی