آفتاب

سیامند رحمان: خوشحالم سه بار رکوردشکنی کردم/ در پارالمپیک بالای 300 کیلو را می‌زنم

سیامند رحمان: خوشحالم سه بار رکوردشکنی کردم/ در پارالمپیک بالای 300 کیلو را می‌زنم

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در دسته 107+ کیلوگرم وزنه برداری گفت: از این‌که توانستم رکورد جهان را سه بار جابه‌جا کنم بسیار خوشحالم.

سیامند رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی اینچئون اظهار کرد: مسابقات در این دوره از سطح بسیار سنگینی برخوردار بود و حریفان خوبی در این دسته شرکت داشتند، اما با آمادگی خوب و تمرینات زیادی که در اردوهای تیم ملی طی چند ماه اخیر پشت سر گذاشتم توانستم علاوه بر کسب مدال طلا رکورد جهان را سه‌بار جابه‌جا کنم که از این جهت بسیار خرسندم که بار دیگر دل مردم را شاد کردم.

رحمان اضافه کرد: تمام تلاشم براین است که در بازی‌های پارالمپیک ریو بتوانم وزنه بالای 300 کیلوگرم را بزنم و خود را در جهان به عنوان یک وزنه‌بردار معروف مطرح کنم.

وی که با زدن وزنه 287 کیلوگرمی مدال طلا را بر گردن آویخت، گفت: من انتظار داشتم وزنه بالاتر از این را در مسابقات بزنم، اما نظر کادر فنی براین بود که دیگر بیش از حد فشار به خود وارد نکنم، اما در رقابت‌های آینده سعی خواهم کرد بالاترین رکورد جهان را به اسم خود ثبت کنم.

رحمان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در بازیهای پارالمپیک نیز شرکت خواهید کرد یا خیر، خاطر نشان کرد: تا این رقابت‌ها دو سال زمان باقی مانده است، البته هرچه خواست خدا باشد من راضی هستم و من برای پارالمپیک خود را آماده خواهم کرد.

انتهای پیام

کد N552971

وبگردی