آفتاب

تصویر برج ایفل در شیشه هزار تکه

تصویر برج ایفل در شیشه هزار تکه

یک عکاس ایرانی حاصل پرسه‌هایش در شهر پاریس را به نمایش می‌گذارد.

نازنین ازدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، درباره نمایشگاه «پرسه»، اظهار کرد: 27 قطعه عکس که بیشتر آن‌ها سیاه و سفید هستند در ابعاد 30*45 با نگاه متفاوتی به شهر پاریس در این نمایشگاه روی دیوار می‌روند. در این عکس‌ها سعی شده قاب‌هایی به تصویر کشیده شود که کمتر به چشم می‌آیند.

او افزود: در این آثار انسان، معماری شهر و کافه‌هایی که مردم در آن‌ها حضور دارند به ثبت رسیده است.سعی من این بوده جزئیاتی را به نمایش بگذارم که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود.

نمایشگاه «پرسه»

ازدیاری ادامه داد: این توجه به جزئیات به رشته تحصیلی‌ام برمی‌گردد. من بیولوژی مولکولی خوانده‌ام و با عکس‌هایی میکروسکوپی مواجه بودم که جزئیات را به تصویر می‌کشیدند.

ازدیاری متولد 1350 در تهران است و یادگیری هنر عکاسی را از اوایل دهه 80 در فرانسه و کانادا شروع کرده است. او اولین نمایشگاه انفرادی خود را در پاریس در سال 1385 برگزار کرد و پس از آن چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرد. نمایشگاه «پرسه» نخستین نمایشگاه انفرادی او در ایران است.

این نمایشگاه از دوم تا 9 آبان ماه هر روز از ساعت 10 تا 19 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسداران، روبه‌روی پارک نیاوران میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

نمایشگاه «پرسه»

انتهای پیام

کد N552855

وبگردی