آفتاب
سخنگوی وزارت کشور:

پاسخ برخی استعلامات ندای ایرانیان واصل نشده است

پاسخ برخی استعلامات ندای ایرانیان واصل نشده است

سخنگوی وزارت کشور گفت: بیشتر بررسی‌های اسناد حزب ندای ایرانیان انجام گرفته اما پاسخ برخی استعلامات هنوز نیامده است.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با بیان اینکه مهلت زمانی ارائه لایحه فعالیت احزاب به مجلس شورای اسلامی به پایان نرسیده است، گفت: این لایحه در فرصت مقتضی به مجلس ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد:‌ هنوز وزارت کشور برای تکمیل لایحه فعالیت احزاب فرصت دارد و پس از تکمیل لایحه فعالیت احزاب، آن را به مجلس ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا این درحالی است که کولیوند نایب رییس کمیسیون شورا و امور داخلی مجلس از پایان مهلت سه ماهه قانونی جهت ارائه لایحه اصلاح قانون احزاب از سوی دولت به مجلس خبر داده بود.

قائم مقام وزیر کشور همچنین با بیان اینکه کمیته سه جانبه مجلس، وزارت کشور و احزاب فعالیت‌ خود را جهت بازگشایی خانه احزاب و اصلاح قانون فعالیت احزاب دنبال می‌کنند، اظهار کرد: بیشتر بررسی‌های اسناد حزب ندای ایرانیان انجام گرفته اما پاسخ برخی استعلامات هنوز نیامده است. هر موقع این استعلامات آمد بررسی نهایی پرونده حزب ندای ایرانیان در دستور کار قرار می‌گیرد.

امیری در پایان افزود: اگر از زمان درخواست استعلام سه ماه بگذرد و مراکز مربوطه پاسخ ندهند باز هم وزارت کشور این پرونده را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

کد N552821

وبگردی