آفتاب

اعتماد نابجای صاحبکار، شاگردش را گرفتار کرد

اعتماد نابجای صاحبکار، شاگردش را گرفتار کرد

متهمی که با سوءاستفاده از اعتماد صاحب کار خود، اقدام به برداشت غیر مجاز مبلغ 32 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب وی نموده بود، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان خوزستان شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر بیان داشت: با ارجاع یک فقره پرونده قضایی به همراه شاکی با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی به این پلیس رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت.
سرهنگ"سعید شعبان" گفت: پس از تحقیقات پلیس، متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در بازجویی های کارآگاهان پلیس فتا به برداشت غیر مجاز به صورت اینترنتی از حساب شاکی اعتراف نموده و به ماموران گفت : مدتی پیش نزد شاکی کار می کردم و رمز کارت بانکی وی را که روی یک برگه نوشته شده بود یادداشت نمودم و در جهت پرداخت شهریه دانشگاه و چند مورد خرید شارژ از شماره حساب بانکی مربوط به شاکی با استفاده از رمز دوم حساب که در اختیار داشتم استفاده کردم و تصور نمی کردم که توسط پلیس شناسایی شوم.
سرهنگ شعبان در ادامه افزود: متهم که نزد شاکی کار می کرد از اعتماد صاحب کار خود سوء استفاده کرد و شماره حساب و رمز دوم حساب شاکی را بدست آورد و اقدام به سرقت اینترنتی از حساب بانکی مالباخته کرد.
توصیه پلیس فتا به شهروندان این است که در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب بانکی خود دقت لازم را داشته باشند و در فواصل زمانی مختلف رمز کارت بانکی خود را تغییر دهند، شهروندان می توانند با مراجعه به بانک صادر کننده کارت بانکی خود، سامانه پیامکی حساب بانکی خود را فعال کنند تا از این طریق از تراکنش های حساب خود مطلع شوند.
کد N552537

وبگردی