آفتاب
اراکی:

اتحادیه علمای مقاومت با توطئه‌های استکبار مقابله کند

اتحادیه علمای مقاومت با توطئه‌های استکبار مقابله کند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ما باور داریم که آینده امت اسلامی توام با وحدت و الفت است و اسلام ناب محمدی پیروز خواهد شد و مومنان سرافراز خواهند بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ما باور داریم که آینده امت اسلامی توام با وحدت و الفت است و اسلام ناب محمدی پیروز خواهد شد و مومنان سرافراز خواهند بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله محسن اراکی در مراسم افتتاحیه نشست هیئت تاسیسی اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت گفت: این اتحادیه تلاش می‌کند تا فلش قطب نمای جهان اسلام همواره بر روی رژیم صهیونیستی، دشمن اصلی متمرکز باشد.

وی با ستایش از موفقیت‌های مقاومت لبنان و فلسطین در رویارویی با دشمن صهیونیستی، گفت که این موفقیت‌ها زمینه شکست‌های پی در پی دشمن صهیونیستی و پیروزی‌های امت اسلامی را مهیا کرد.

اراکی اظهار کرد: امروز مقاومت با عزمی راسخ به قدرتی بزرگ تبدیل شده و قادر است علاوه بر خلق پیروزی‌های مستمر، همه توطئه‌ها و تجاوزهای صهیونیست‌ها و دیگر دشمنان امت اسلامی را درهم بشکند و آنها را ناکام بسازد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مقاومت نور امید را در قلوب مومنان برای آزادسازی سرزمین فلسطین و مسجد الاقصی نخستین قبله‌گاه مسلمانان و بازگشت ملت مظلوم فلسطین به وطن خود تابانده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تفرقه و فتنه‌ها بزودی از کشورهای اسلامی رخت بربندد و بار دیگر الفت و وحدت جای آن را بگیرد و این دوره سخت و خطرناک پایان یابد.

اراکی به نقش و مسئولیت بزرگ علما و فرهیختگان برای برقراری وحدت و الفت میان مسلمانان و مسلمانان و دیگر ادیان الهی اشاره و اظهار کرد: ما باور داریم که آینده امت اسلامی توام با وحدت و الفت است و اسلام ناب محمدی پیروز خواهد شد و مومنان سرافراز خواهند بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بار دیگر به نقش اتحادیه علمای مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این دشمن درصدد است میان مسلمانان تفرقه و جدایی بیاندازد و سرزمین‌های ما را از بیش از ۶۰ سال قبل تاکنون اشغال کرده و خون انسان‌های بی گناه بویژه زنان و کودکان را به زمین ریخته است.

اراکی با بیان این‌که «استکبار جهانی درصدد است بر مقدرات ملت‌ها سیطره یابد و همه ارزش‌ها را از بین ببرد» تاکید کرد: اتحادیه علمای مقاومت باید با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها مقابله کند.

نشست هیات تاسیسی اتحادیه علمای مقاومت به ریاست آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت برگزار شد.

انتهای پیام

کد N552523

وبگردی