آفتاب
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

نظارت پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

نظارت پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

پلیس راهور استان اصفهان به منظور روان‌سازی ترافیک معابر و جاده های استان، با استفاده از امکانات و تجهیزات الکترونیکی و دوربین های سرعت سنج بر جاده ها نظارت دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به استفاده و بکارگیری امکانات و تجهیزات الکترونیکی پلیس راهور به منظور روانسازی ترافیک معابر و جاده ها گفت: با استفاده از این تجهیزات از بروز تخلفات رانندگی در جاده ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگیری می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ "حسین غلامی" اظهار داشت: یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌‌گیرند.

وی با بیان برخورد پلیس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز عنوان داشت:بر این اساس خودرو رانندگان متخلف متوقف و پس از اعمال قانون ترخیص می شوند.

"سرهنگ غلامی"با اشاره به اینکه یک تخلف می تواند باعث بروز حادثه جبران ناپذیری شود،تصریح کرد: برای کاهش تصادفات در استان با تدابیر اتخاذ شده فرماندهی انتظامی استان همچنین وجود گروه‌های گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطرو رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد شهری امن و کم خطر برای همشهریان خواهیم بود.

 

کد N552495

وبگردی