آفتاب
فدایی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی‌کنی در موضع‌گیری‌های فکری ملاحظه‌ هیچ مطلبی را نمی‌کرد

آیت‌الله مهدوی‌کنی در موضع‌گیری‌های فکری ملاحظه‌ هیچ مطلبی را نمی‌کرد

ایشان یک شخصیت موثر و با اهمیتی بودند ولی ملت ما از علمای بصیر و مجاهد انقلابی و در خط امام برخوردار بوده و امیدواریم یاران و دوستان ایشان این فقدان و خلا را پر کنند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی در موضع‌گیری‌های فکری بسیار شفاف و بصیر عمل می‌کردند و ملاحظه‌ هیچ مطلبی را نمی‌کردند و تنها مساله‌ای که برایشان اهمیت داشت ارزش‌های انقلاب و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فدایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران در خصوص ویژگی‌های شخصیتی این مرحوم گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یکی از علمای مجاهد و پرسابقه در مبارزات سیاسی بودند که همواره در کنار حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضور داشتند.


وی ادامه داد: ایشان در موضع‌گیری‌های فکری بسیار شفاف و بصیر عمل می‌کردند و ملاحظه‌ هیچ مطلبی را نمی‌کردند و تنها مساله‌ای که برایشان اهمیت داشت ارزش‌های انقلاب و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بود.


دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه به نظرتان آیا جایگاه اعتدالی مرحوم مهدوی‌کنی در جامعه سیاسی پر خواهد شد، اظهار داشت: اینکه در روایات آمده است که رفتن علما ضربه بزرگی به اسلام است یک واقعیت است. ایشان یک شخصیت موثر و با اهمیتی بودند ولی ملت ما از علمای بصیر و مجاهد انقلابی و در خط امام برخوردار بوده و امیدواریم یاران و دوستان ایشان این فقدان و خلا را پر کنند.

 

کد N552239

وبگردی