آفتاب

تاکید نماینده زنجان بر آبادانی و توسعه روستاها

تاکید نماینده زنجان بر آبادانی و توسعه روستاها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای از بین بردن مفاسد زمین‎خواری استفاده از دولت الکترونیک و آی‌تی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، محسن علیمردانی در حاشیه دیدار مردمی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور در شهرستان طارم، اظهار کرد: یکی از سیاست‎گذاری‎های غلط اولویت دادن به توسعه شهرها نسبت به روستاها بوده است، البته اقدامات وسیعی در حوزه توسعه روستایی و شهری انجام شده است اما نسبت به روستاها کمتر توجه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این امر موجب صعودی شدن روند مهاجرت روستاییان به شهرها و افزایش حاشیه‎نشینی شده است؛ لذا اگر دولت یازدهم اعتقاد به بحث توسعه و رشد اقتصادی دارد باید به آبادانی و توسعه روستاها توجه ویِژه داشته باشد.

وی افزود: کنترل تورم، ثبات در بازار ارز، تحول در حوزه سلامت از جمله کارهای دولت یازدهم بوده است ولی این اقدامات کافی نیست و اگر به دنبال موفقیت هستیم باید به مدیریت بخش عمومی اهمیت قائل شویم. همچنین مدیریت بروکراسی زیاد اداری و طرح‏‌های عمرانی غیرضروری و مدیریت بانک‎ها، مفاسد اقتصادی و زمین‎خواری نیز باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N552238

وبگردی