آفتاب

وعده‌ی امیدوارکننده‌ی وزیر بهداشت برای شهرستان­‌های قائن و زیرکوه

وعده‌ی امیدوارکننده‌ی وزیر بهداشت برای شهرستان­‌های قائن و زیرکوه

وزیر بهداشت در دیدار اخیری که با نماینده‌ی شهرستان­‌های قائن و زیرکوه داشت برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی در این دو شهرستان­ها وعده­‌های امیدوارکننده‌ای داد.

«جواد هروی» نماینده شهرستان­‌های قاین و زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، با اعلام این خبر گفت: در جلسه­‌ای که اخیراً با وزیر بهداشت برگزار شد کاستی­‌ها و مشکلات بهداشت و درمان در حوزه‌ی شهرستان­‌های قائن و زیرکوه مطرح و قول مساعد نیز گرفته شد.

وی کمبود نیروی متخصص، توسعه‌ی فضای بیمارستان­‌های جدید، تکمیل و گسترش مجتمع آموزش عالی سلامت قائنات را از موارد مطرح شده در این جلسه دانست و گفت: وزیر بهداشت نیز دستور رسیدگی لازم به این درخواست­‌ها را صادر کرد.

نماینده‌ی شهرستان­‌های قاین و زیرکوه با بیان اینکه وزیر بهداشت دستور رسیدگی به وضع متخصص مورد نیاز در منطقه را صادر کرد، گفت: بررسی امکان احداث یک بیمارستان جدید در زیرکوه، احداث بیمارستان 96 تختخوابی دیگری در قائن، تکمیل دوره­‌ها و رشته­‌های پزشکی در مجتمع آموزش عالی سلامت قائنات از دیگر مواردی بود که قول مساعد وزیر بهداشت را به خود اختصاص داد.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری­‌ها، شاهد برطرف شدن نواقص و مشکلات در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

کد N552125

وبگردی