آفتاب

اسکوچیچ: بردها مرهمی بر مشکلات بزرگ فولاد هستند

اسکوچیچ: بردها مرهمی بر مشکلات بزرگ فولاد هستند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: من از آن دسته مربیانی نیستم که با هر پیروزی خوشحال شده و هر باختی را گردن کسی بیندازم. پیروزی‌ها نشان دهنده نبود مشکل نیست.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از پیروزی برابر ذوب‌آهن با بیان این که فولاد قطعا امروز استحقاق این برد را داشت، افزود: می‌توانستیم دقایق اول با بازی خوبی که انجام دادیم کار را یک سره کنیم و پیروز شویم اما کار به دقایق پایانی کشید اما آنچه من را بسیار خوشحال کرده است این بود که فولاد مثل یک تیم بسیار قوی خود را نشان داد و همه فوتبال‌دوستان متوجه شدند که این تیم می‌تواند یکی از مدعیان باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی نباید درباره نقاط ضعف تیم مقابل صحبت کرد، ادامه داد: ترکیبی که امروز فولاد با آن به میدان رفت، ترکیب لوزی شناور بود که با آن توانستیم خطوط میانی و ارتباط میان خطوط میانی و حمله ذوب آهن را قطع کنیم و همین مورد باعث شد که فاصله‌ای بین خط دفاعی و خط هافبک ایجاد شود که بارها و بارها از این موقعیت به ذوب آهن ضربه زدیم و گل خود را از همین مکان‌ها به ثمر رساندیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: من از آن دسته مربیانی نیستم که پس از هر باختی تقصیر را گردن دیگران انداخته یا پس از هر بردی به شدت خوشحال شوم و این بردها نشان دهنده این نیست که مشکلی در فولاد وجود ندارد بلکه این بردها فقط می‌تواند مرهمی بر مشکلات بزرگ باشد و به ما فرصت دهد تا بتوانیم مشکلات بزرگ‌مان را آرام‌آرام حل کنیم.

وی درخصوص باخت در جام حذفی نیز خاطرنشان کرد: من در بازی مقابل پارسه 5 بازیکن اصلی خود را نداشتم و دو بازیکن ملی‌پوشم 24 ساعت بود که از پرتغال به ایران رسیده بودند و تیم ما نیز در آن بازی به شدت ضعیف بازی کرد پس باخت مقابل پارسه حق ما بود.

انتهای پیام

کد N551936

وبگردی