آفتاب

پیام تسلیت حزب مردمسالاری به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی

پیام تسلیت حزب مردمسالاری به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی

حزب مردم سالاری با صدور اطلاعیه ای با تسلیت ارتحال ملکوتی آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان و دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران از دست اندر کاران نظام و جریانات سیاسی خواست که ویژگی های برجسته اخلاقی و انقلابی آن عالم ربانی و مجاهد انقلابی را سرلوحه عمل سیاسی خود قرار دهند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران و رئیس مجلس خبرگان، عالم ربانی و مجاهد انقلابی حضرت آیت الله مهدوی کنی موجب تاسف و تاثر گردید.

بی شک آن مبارز خستگی ناپذیر سمبل سیاست اخلاقی و اعتدال انقلابی بود. او همواره از هر گونه افراطی گری و خشونت طلبی پرهیز می کرد. خدمات فراوان و بی شائبه ایشان درعرصه دیانت، انقلاب و نظام و فرهنگ و دانشگاه هرگز از خاطره مردم سرافراز ایران فراموش نخواهد شد.

مجاهدت های بی نظیر آن شیخ علمای تهران قبل از پیروزی انقلاب و همراهی همیشگی ایشان با امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب پس از پیروزی انقلاب و خدمات فراوان علمی وصداقت انقلابی و همنشین کردن سیاست با اخلاق، پرورش صدها طلبه و دانشجو و ده‌ها خدمت خالصانه دینی ، علمی، فرهنگی ،‌دانشگاهی وانقلابی بر هیچ آشنای به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پوشیده نیست.

حزب مردم سالاری درگذشت آن استاد اخلاق و مجتهد مجاهد را به تمامی اعضای مجلس خبرگان،‌حوزه های علمیه ،‌اعضای جامعه روحانیت مبارز تهران، اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان امام صادق (ع) به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت می گوید و از تمامی دست اندرکاران نظام و جریانات سیاسی می خواهد که ویژگی های برجسته اخلاقی و انقلابی و سیره عملی آن شخصیت و الامقام راهمراه سرلوحه عمل سیاسی خود قرار داده و تداوم بخش مسیر اخلاقی و انقلابی ایشان باشند.

انتهای پیام

کد N551859

وبگردی