آفتاب
یک کارشناس تامین اجتماعی:

تعامل با شرکای اجتماعی همیشه سازنده بوده است

تعامل با شرکای اجتماعی همیشه سازنده بوده است

«از بیمه شدگان انتظار می‌رود که در ارائه اطلاعات صحیح همکاری لازم را باسازمان تامین اجتماعی داشته باشند تا خدمات شایسته‌ای را با کیفیت مطلوب دریافت نمایند».

یک کار‌شناس تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی با گستره عظیم پوشش بیمه‌ای بزرگ‌ترین سازمان بیمه گر کشور است و این سازمان بزرگ بیمه‌ای مناسبات جدیدی از همکاری بر شرکای اجتماعی خود را شروع کرده ود رحال حاضر همکاری بسیار خوبی با کانونهای صنفی کارگری، ‌کارفرمایی ومجامع بازنشستگان برقرار نموده است.

«قاسم ابراهیم‌زاده» با اعلام این مطلب در همایش تامین اجتماعی ودغدغه‌های پیش روی سازمان که به همت کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور که در بندر انزلی برگزار شد افزود: تعامل با شرکای اجتماعی همیشه متقابل است.

وی افزود: دیدگاه سازمان تامین اجتماعی این است که تعامل با شرکای اجتماعی می‌بایست به بهترین وچه ممکن پیگیری شودواین توقع هم وجود دارد که شرکای اجتماعی نیز قدمهای مثبتی بردارند وبرای تداوم روند تعامل، ‌همکاری‌های لازم را داشته باشند.

این کار‌شناس تامین اجتماعی کشور خاطر نشان کرد: از بیمه شدگان انتظار می‌رود که در ارائه اطلاعات صحیح همکاری لازم را باسازمان تامین اجتماعی داشته باشند تا خدمات شایسته‌ای را با کیفیت مطلوب دریافت نمایند.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل امور و در راستای تعاملات سازنده با شرکای اجتماعی خود در حال حاضر از تکنولوژی اطلاعات وخدمات الکترونیکی بهره زیادی برده و برای سهولت در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کلیه اقشار بیمه شده از جمله کارگران ساختمانی، دریافت لیست به صورت اینترنتی را راه اندازی نموده و در صدد الکترونیکی کردن کلیه پرونده‌های کاغذی باشند.

ابراهیم‌زاده افزود: در همین ارتباط سازمان تامین اجتماعی در جهت رسیدن به اهداف کیفیت مطلوب ارائه خدمات از انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی می‌خواهد تا به عنوان بخش بزرگی از شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی این سازمان را یاری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در عرصه استفاده از فناوری اطلاعات قدمهای بسیار بزرگی برداشته خاطر نشان کرد: دبیر کل سازمان بین المللی کارفرمایان در سفر ا خیر خود به ایران خواستار انتقال تجربه سازمان تامین اجتماعی به سازمان بین المللی کارفرمایان شده است.

این کار‌شناس سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: دبیر کل سازمان بین المللی کارفرمایان به ایمنی شغلی وبهداشت شخصی بیمه شدگان به ویژه کارگران تاکید داشته و آن را بهترین نوع سرمایه گذاری معرفی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بحثی که تاکنون د رکشور مغفول مانده این است که بیشتر مسائل را بعد از وقوع حادثه پررنگ کردیم در حالی که باید به مسائل پیشگیری از وقوع حادثه واستاندارد سازی محیط کار وهمچنین ایمنی‌های مربوط به آن توجه داشته باشیم.

کد N551806

وبگردی