آفتاب

دیدار رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با استاندار مركزی

دیدار رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با استاندار مركزی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار با استانداز مركزی از اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید توسط این سازمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار مرکزی از اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید توسط این سازمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از اراک، فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان، در دیدار با استاندار استان مرکزی با اشاره به روند تدوین سند تحول راهبردی در جمعیت و سازمان داوطلبان اظهار داشت: راهبرد‌ها و نظام نامه‌های سند تحول در چارچوب ارزش‌های اسلامی با مشارکت و همکاری گروه‌های کار‌شناسی و صاحب نظر به گونه‌ای تدوین شده است که با اجرای آن‌ها به اهداف والای جمعیت دست خواهیم یافت.

محمد حسین مقیمی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مرکزی، استانی صنعتی است لذا صاحبان صنایع باید در این استان کارهای خیر انجام دهند تا اثرات آن شامل حال استان مرکزی شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امید است سفر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برای استان منشا خیر و آغازی برای یک فعالیت خیرخواهانه باشد.

مقیمی عملکرد هلال احمر استان را خوب برشمرد و ابراز کرد: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به مسائل استان توجه خوبی دارند که این امر برای ما دارای اهمیت است.

در این دیدار، در خصوص مدل توانمندسازی زنان روستایی، صندوق‌های خرد روستایی و خانه‌های داوطلب تخصصی سلامت و امید نیز مطالبی بیان شد.

فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، به منظور هماهنگی برنامه سفرنامه امید و سلامت به استان مرکزی سفر کرده است که این سفرنامه در هفته اول بهمن ماه سال جاری در استان مرکزی و در شهرستان‌های ساوه، تفرش، آشتیان و اراک با هدف شناسایی بیماری‌های شایع و راه‌های پیشگیری آن به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

کد N551785

وبگردی