آفتاب

نظارت پلیس در بزرگراه‌های اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

نظارت پلیس در بزرگراه‌های اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج

یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین‌های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از نظارت ترافیکی پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان با دوربین‌های سرعت سنج خبرداد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین غلامی» رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به استفاده و بکارگیری امکانات و تجهیزات الکترونیکی پلیس راهور در جهت روانسازی ترافیک معابر و جاده‌ها به خبرنگار ما در این رابطه گفت: تلاش داریم با استفاده از این تجهیزات از بروز تخلفات رانندگی در جاده‌ها و به تبع آن وقوع حادثه جلوگیری و یا آن را به حداقل برسانیم.

وی افزود: یکی از این تجهیزات بکارگیری دوربین‌های سرعت سنج ثابت و دستی در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان است و با این کار حرکات رانندگان متخلف و مخاطره آمیز زیر ذره بین پلیس قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول با بیان برخورد پلیس راهور با رانندگان متخلف و حادثه ساز عنوان داشت: بر این اساس خودرو رانندگان متخلف متوقف و پس از اعمال قانون ترخیص می‌شوند.

«سرهنگ غلامی» با اشاره به اینکه یک تخلف می‌تواند باعث بروز حادثه جبران ناپذیری شود، تصریح کرد: جهت کاهش تصادفات در استان با تدابیر اتخاذ شده فرماندهی انتظامی استان همچنین وجود اکیپ‌های گشت نامحسوس در بزرگراه‌ها و نقاط پر خطرو رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم فهیم شاهد شهری امن و کم خطر برای همشهریان خواهیم بود.

کد N551161

وبگردی