آفتاب
در اعتراض به سکوت معنادار نمایندگان زن مجلس:

تجمع ۱۰۰ معترض به اسیدپاشی‌ها مقابل در مجلس/شهر امن حق زنان ماست

تجمع ۱۰۰ معترض به اسیدپاشی‌ها مقابل در مجلس/شهر امن حق زنان ماست

این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «شهر امن حق زنان است»، «تسریع در شناسایی عوامل پشت پرده»، «سکوت معنادار نمایندگان زن» اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند/گفتنی است در این میان افراد زنان چادری و محجبه نیز حضور داشتند.

حدود ۱۰۰ مرد و زن صبح امروز در اعتراض به روند اسیدپاشی‌های صورت گرفته، عدم رسیدگی به این موضوع، خلاء قوانین حقوقی و ترس از ناامنی در این راستا مقابل در شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «شهر امن حق زنان است»، «تسریع در شناسایی عوامل پشت پرده»، «سکوت معنادار نمایندگان زن» اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند. همچنین در این تجمع ۳ زن که در گذشته مورد اسیدپاشی قرار گرفته بودند نیز حضور داشتند. یکی از از آنان که از طرف شوهرش مورد اسید پاشی قرار گرفته بود در مورد علت حضورش در این تجمع به خبرنگار ایلنا گفت: هربار که اسیدپاشی رخ می‌دهد حادثه‌ای که برای من رخ داده دوباره تداعی می‌شود و همواره و هر روز ترس از عدم امنیت ما زنان بیشتر می‌شود. ما احساس می‌کنیم که اسیدپاشی زنجیره‌ای شود.

گفتنی است در این میان افراد زنان چادری و محجبه نیز حضور داشتند.

کد N551107

وبگردی