آفتاب

کلاهبرداری از ده‌ها نفر با رویای زندگی در خارج!

کلاهبرداری از ده‌ها نفر با رویای زندگی در خارج!

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری فردی که با وعده خروج از کشور از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده قضائی با 23 شاکی از دادسرای عمومی و انقلاب اهواز با موضوع اعزام به خارج از کشور و یافتن کار در آنجا ، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری به صورت ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، اظهارکرد: متهم به مقر انتظامی منتقل و بلافاصله تحقیقات از وی آغاز شد که در بازجویی‌های فنی کارآگاهان، به کلاهبرداری از 23 نفر از شهروندان اهوازی با وعده اعزام به خارج از کشور اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به شیوه‌ها و شگرد این فرد برای کلاهبرداری از شهروندان گفت: متهم از هر یک از مالباختگان مبلغ پنج هزار دلار گرفته بود که با شناسایی 23 مالباخته وی تا کنون جمعا بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.




رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، افزود: به شهروندان توصیه می کنم در صورت برخورد با افرادی که در ازای دریافت پول به آنان وعده انجام کار به صورت غیر قانونی را می دهند هوشیار باشند، چرا که این افراد قصد کلاهبرداری از شما را دارند.




انتهای پیام




کد N551082

وبگردی