آفتاب
افخم اعلام کرد:

ظریف هفته آینده به اسپانیا وچین سفر می کند

ظریف هفته آینده به اسپانیا وچین سفر می کند

مذاکرات كاشناسی امروز طبق برنامه توافق شده در وین آغاز خواهد شد و در آن کارشناسان ایران و 1+5 در مورد جزئیات طرح‌ها و برنامه‌ها بحث می‌کنند که ریاست هیات ایرانی در این مذاکرات کارشناسی را حمید بعیدی‌نژاد برعهده دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر هفته آتی وزیر امور خارجه كشورمان به اسپانیا و چین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرضیه افخم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی برای وی از درگاه خداوند علو درجات را خواستار شد.

وی در مورد جزئیات مذاکرات کارشناسی امروز ایران با 1+5 گفت: این مذاکرات امروز طبق برنامه توافق شده در وین آغاز خواهد شد و در آن کارشناسان ایران و 1+5 در مورد جزئیات طرح‌ها و برنامه‌ها بحث می‌کنند که ریاست هیات ایرانی در این مذاکرات کارشناسی را حمید بعیدی‌نژاد برعهده دارد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اعلام این خبر که وزیر امور خارجه اواسط هفته آینده به کشور اسپانیا سفر خواهد کرد، اظهار داشت: آقای ظریف همچنین اواخر هفته آینده نیز به منظور شرکت در اجلاسی مربوط به امور افغانستان به چین سفر می‌کند.

افخم افزود: این اجلاس که به شکل روتین برگزار می‌شود، در دوره چهارم با میزبانی چین و با حضور 14 کشور تشکیل خواهد شد، این نشست برای کمک به بهبود شرایط افغانستان خواهد بود و جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که امنیت افغانستان برایش مهم است در این اجلاس که در سطح وزرای امور خارجه برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد. ما معتقدیم این فرصتی برای تبادل نظر و کمک به بهبود شرایط در کشور افغانستان است.

کد N551059

وبگردی