آفتاب
روحانی:

عطر حسینی را از استان زنجان در مشام احساس می کنیم

عطر حسینی را از استان زنجان در مشام احساس می کنیم

زنجان- خبرگزاری مهر: رئیس جمهور در بدو ورود به استان زنجان گفت: برای من و هیات همراه جای خوشحالی است که در آستانه ماه محرم در پایتخت شور و شعور حسینی حضور دارم وعطر حسینی را از این استان در مشام احساس می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه در آغاز نهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه زنجان شد و به محض ورود در جمع خبرنگاران گفت: آمده ايم تا در اين سفر نقطه نظرات مردم را بشنويم و در جريان روند اجراي امور و طرح هاي مهمي كه در دوره فعاليت دولت تدبير و اميد در زنجان انجام شده، قرار بگيريم.

وي مردم زنجان را عاشقان مكتب ولايت و امامت دانست و ابراز كرد: عزاداري هاي مردم زنجان همواره مورد تجليل و ستايش ملت مسلمان ايران بوده است.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: مردم استان زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت و اباعبدالله الحسین معروف بوده و عزاداری های باشکوه آنها سبب شده این شهر به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نام گیرد.

رئيس جمهوري ضمن ابراز خرسندي از حضور در بين مردم زنجان  اظهار كرد: خرسندم در آستانه ماه محرم الحرام در پايتخت شور و شعور حسيني هستم  عطر حسينی را استشمام مي كنم.

وی با بیان اینکه نقطه نظراتی در جمع زنجانی ها از زبانشان درباره 14 ماه دولت تدبیر و امید می شنویم و تلاش ما این است که این نقطه نظرات مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در دولت یازدهم برای استان زنجان طرح هایی اجرایی در نظر گرفته شده که این طرح ها به اطلاع مسئولان استان خواهد رسید.

حجت الاسلام  روحاني ضمن گراميداشت ياد و خاطره آيت اله مهدوي كني ادامه داد: به روح آيت اله مهدوي كني که يكي از سرداران بزرگ اين نظام بودندو ديروز به ديار حق شتافتند درور مي فرستم و براي همه آنان كه براي استقرار و تعالي نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش كردند آرزوي توفيق دارم.

رئيس جمهور در جمع كاروان دولت تدبير و اميد در مسیر خیابانهای جاده فرودگاه، مسیر دو کوی فرهنگ، دوازه ارک، چهاراه سعدی، سعدی شمالی در حال حركت به سمت ورزشگاه كارگران و سخنراني در جمع مردم استان زنجان است.

کد N550898

وبگردی