آفتاب

پیام تسلیت دشتی‌اردکانی در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی

پیام تسلیت دشتی‌اردکانی در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی

رییس کانون سردفتران و دفتریاران درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام تسلیت دشتی‌اردکانی ریییس کانون سردفتران و دفتریاران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجاهد فداکار، عارف بالله، دانشمند وارسته، مبارز نستوه، عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری، موجب اندوه فراوان گردید.

آن مجاهد بی‌ادعا که عمری را برای سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تعلیم نیروهای انقلابی گذراند و همواره حضوری فعال در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی داشت، لحظه ای از تعلیم و تعلم غافل نبود و تربیت نیروهای مومن و متدین و دانشمند را همواره مدنظر داشت.

حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) در طول عمر با برکت خود همواره قاطعانه بر مواضع اسلامی و انقلابی خود تاکید می ورزید و با افتخار از مسیر نورانی نظام اسلامی حمایت می کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، بیت معظم مهدوی کنی، ملت بزرگوار ایران، اساتید و شاگردان دانشگاه حضرت امام صادق(ع) و همه مریدان این عارف وارسته، برای بازماندگان صبر شایسته این مصیبت و برای روح آن مرحوم علو درجات را از خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.

دشتی اردکانی

رییس کانون سردفتران و دفتریاران

انتهای پیام

کد N550803

وبگردی