آفتاب
مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان

تیم‌های قم و رشت، فینالیست بازی‌های فوتسال آتش نشانان درکاشان شدند

تیم‌های قم و رشت، فینالیست بازی‌های فوتسال آتش نشانان درکاشان شدند

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات، از فینالیست شدن تیم‌های قم و رشت در اولین دوره مسابقات فوتسال که به میزبانی این شهرستان بمناسبت گرامیداشت 7 مهر (روز ملی آتش نشانی و ایمنی) برگزار می‌شود،خبرداد.

تیم های قم و رشت، فینالیست بازی‌های فوتسال آتش نشانان در کاشان شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات از فینالیست شدن تیم‌های قم ورشت در اولین دوره مسابقات فوتسال که به میزبانی این شهرستان بمناسبت گرامیداشت 7 مهر (روز ملی آتش نشانی و ایمنی) برگزار می‌شود،خبرداد.

روح ا...فدائی  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: دور گروهی با صعود تیم‌های آتش نشانی کرج و کاشان از گروه یک و قم و رشت از گروه دو بسته شده بود. از گروه یک این مسابقات که به میزبانی کاشان برگزار می‌شود، تیم فوتسال کرج با 3پیروزی متوالی و کاشان نیز با دو پیروزی ویک شکست به عنوان تیم های اول و دوم به دور بعد رسیده بودند. از گروه دوم مسابقات نیز تیم فوتسال آتش نشانی قم با 3 پیروزی و کسب هر 9 امتیاز به همراه تیم رشت با 2 پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی رسیده بودند.

فدائی افزود: بدین ترتیب عصر  دیروز در دیدارهای نیمه نهایی تیم‌های کاشان و قم به مصاف هم می روند که قم توانست با نتیجه 6بر 2کاشان را شکست داده و به دیدار فینال را پیدا کند. در دیدار دیگر نیست تیم‌های تیمهای کرج و رشت به مصاف هم رفتند که تیم رشت با نتیجه 5 بر 2 کرج را شکست داده و یکی دیگر ازفینالیست‌ها باشد و بدین ترتیب تیم‌های کاشان و کرج برای سوم و چهارمی باهم بازی خواهند کرد.

وی افزود: بازی رده بندی چهارشنبه، 30مهر، از ساعت 15 و بازی فینال از ساعت 16در سالن 7 مهر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار خواهد شد.

کد N550673

وبگردی