آفتاب

بازشدن مدارس در روزهای پنج‌شنبه از آبان

بازشدن مدارس در روزهای پنج‌شنبه از آبان

مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به این‌که تعدادی از دبستان‌های منتخب پایتخت از آبان ما میزبان دانش‌آموزان در روزهای پنج‌شنبه خواهند بود، گفت: توزیع شیر در مدارس پایتخت با اختصاص اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی از آبان آغاز می‌شود.

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص توزیع شیر در مدارس شهر تهران اظهار داشت:‌ توزیع شیر میان دانش‌آموزان به عنوان یک برنامه ملی جزو تعهدات ما بوده و قطعاً اعتبار لازم برای توزیع شیر تأمین می‌شود.

وی افزود:‌ توزیع شیر در مدارس تهران از اوایل آبان آغاز می‌شود که دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول مشمول این طرح هستند. توزیع شیر در مدارس پایتخت با اعتبار 11 میلیارد تومانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش "‌امسال تعدادی از مدارس تهران به صورت پایلوت روزهای پنجشنبه میزبان دانش‌آموزان هستند آیا تاکنون ارزیابی در این زمینه انجام داده‌اید؟" گفت: مقرر شده است تا طرح یک روز بانشاط در تعدادی از دبستان‌های منتخب شهر تهران اجرا شود اما این مدارس از آبان میزبان دانش‌آموزان در روزهای پنجشنبه خواهند بود و همزمان ارزیابی را انجام داده و نتایج نخستین ارزیابی را اواخر آبان‌ اعلام خواهیم کرد.
کد N550510

وبگردی