آفتاب
رییس کل دادگستری استان اصفهان:

با دستگیری متهم یا متهمان، حکم قاطعی صادر می‌شود// هیچ گونه ناامنی در اصفهان وجود ندارد

با دستگیری متهم یا متهمان، حکم قاطعی صادر می‌شود// هیچ گونه ناامنی در اصفهان وجود ندارد

ایجاد فضای سنگین تبلیغاتی درخصوص این حادثه، یک اقدام ناجوانمردانه است که باید با جدیت کامل و با تلاش‌های شبانه روزی، این موضوع دنبال شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه به منظور بررسی اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان، کارگروهی با مدیریت دادستان اصفهان تشکیل شده است، ادامه داد: در پی وقوع حادثه اسیدپاشی درشهر اصفهان به شهروندان و مردم استان اصفهان به محض شناسایی عامل یا عاملان اسیدپاشی‌های اخیر، دادگستری برخورد قاطعی با آن‌ها خواهد کرد تا درس عبرتی برای مجرمان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد خسروی وفا، ضمن محکوم کردن شایعات برخی رسانه‌های بیگانه و غربی در این خصوص، از مردم و شهروندان خواست که به این شایعات گوش ندهند، چرا که این رسانه‌ها به دنبال ملتهب کردن جامعه و تهییج احساسات مردم و به ویژه خانم‌ها هستند.

وی با بیان اینکه اسیدپاشی یک عمل غیر انسانی و غیر دینی است ضمن ابراز نگرانی از حادثه پیش آمده، آن را یک عمل کاملاً غیر انسانی و یک اقدام کاملاً غیراخلاقی و غیر دینی دانست، اظ‌هار داشت: این کار خلاف همه اصول اخلاقی و ارزش‌های انسانی است و طبیعتاً هیچ کسی حاضر نیست در برخورد کردن با این اقدام زشت کوتاهی کند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع اسیدپاشی و تبعات ناشی از آن، گفت: به منظور بررسی اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان، کارگروهی با مدیریت دادستان اصفهان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی به صورت شبانه روزی، پیگیر شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حوادث هستند، بیان داشت: امید است با اقدامات بسیار خوب این نیرو‌ها، شاهد به نتیجه رسیدن این پرونده باشیم.

رییس کل دادگستری استان وضعیت امنیت در استان و شهر اصفهان را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: هیچ گونه ناامنی در اصفهان وجود ندارد.

وی ایجاد فضای سنگین تبلیغاتی در خصوص این حادثه را یک اقدام ناجوانمردانه برشمرد و گفت: با جدیت کامل و با تلاش‌های شبانه روزی، این موضوع دنبال خواهد شد. به محض دستگیری متهم یا متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرونده مورد رسیدگی قرارگرفته و حکم قاطعی صادر خواهد شد.

کد N550327

وبگردی