آفتاب
نماینده مردم شفت و فومن در مجلس:

آیت‌الله مهدوی‌کنی الگوی سیاست‌مداران جهان اسلام است

آیت‌الله مهدوی‌کنی الگوی سیاست‌مداران جهان اسلام است

خدمت علمی ایشان با تربیت هزاران شاگرد در حوزه و دانشگاه از دیگر خدمات مثال‌زدنی این شخصیت مهم اسلامی است.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی هرگز در پست‌های مهم خود دچار لغزش نشد، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی الگوی مناسبی برای سیاستمداران کشور و جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا از فومن، ناصر عاشوری با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، ایشان را از یاران امام (ره) و رهبری معظم انقلاب عنوان و اظهار کرد: هیچکس نمی‌تواند نقش ایشان را در پیروزی انقلاب اسلامی کتمان کند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی (ره) در مدیریت کلان نظام نقش بسیار مهمی داشتند، افزود: آخرین پست ایشان در ریاست مجلس خبرگان رهبری بود که حساسیت این جایگاه بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان با وجودی که پست‌های مهمی در کشور داشتند هرگز دچار لغزش نشدند.

وی آیت‌الله مهدوی‌کنی را با سیاست و اخلاق اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: ایشان در تمام عرصه‌ها درس اخلاق را به همگان آموزش دادند که این آموزش‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای سیاستمداران کشور و جهان اسلام باشد.

عاشوری با تصریح بر اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری فعال داشت، یادآور شد: رمز موفقیت حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی تبعیت از ولایت و درایت مثال‌زدنی ایشان در مدیریت جامع نظام بود.

وی آیت‌الله مهدوی را عالم به زمانه دانست و خاطرنشان کرد: خدمت علمی ایشان با تربیت هزاران شاگرد در حوزه و دانشگاه از دیگر خدمات مثال‌زدنی این شخصیت مهم اسلامی است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ضایعه در گذشت این عالم ربانی را فراموش نشدنی و سنگین خواند و متذکر شد: نظام ما متصل به آقا امام زمان (عج) است و هرگز در آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی به وجود نمی‌آید.

 

کد N550313

وبگردی