آفتاب

دعوت سفیر صلح یونیسف برای دیدن «آدم برفی» به نفع کودکان فقیر

دعوت سفیر صلح یونیسف برای دیدن «آدم برفی» به نفع کودکان فقیر

مهتاب کرامتی سفیر صلح و حسن نیت یونیسف در پیامی از مردم زاهدان خواست به دیدن نمایش «آدم برفی» به نفع کودکان فقیر سیستان و بلوچستان بروند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدن هر انسان فقیر دل آدم را به درد می آورد و دیدن کودکی فقیر روح هر انسان را می آزارد. کم نیستند کودکانی که حسرت های بسیاری دارند؛ حسرت داشتن عروسکی، حسرت درس خواندن، حسرت لقمه ای نان و  یک شب سیر سر بر رختخواب کارتنی خود گذاشتن، کم نیستند این کودکان نه در جهان و نه در کشورم.

اکنون دوستانم و هنرمندان زاهدانی نمایش کمدی «آدم برفی» را که بر اساس داستان کوتاهی از اسلاومیر مروژک است به کارگردانی آناهیتا ریس باف برای شاد کردن دل کودکان فقیر سیستانی و بلوچستانی روی صحنه برده اند و بخشی از عواید این نمایش را به آنان اختصاص داده اند.

از شما عزیزان می خواهم که اگر در زاهدان هستید به دیدن این نمایش بروید و از این کودکان حمایت کنید و کسانی هم که امکان دیدن نمایش را ندارند و دوست دارند در این امر خیر شرکت کنند، می توانند از طریق سایت تیوال بلیت خریداری کنند.

نویسنده این نمایش ابولفضل هاشمی، کارگردان آناهیتا ریس باف هستند که تا دوم آبان ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار مرحوم هادی فاضلی زاهدان روی صحنه است.

کد N550158

وبگردی