آفتاب
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان:

مرحوم مهدوی کنی لحظه‌ای از مسیر اصلی انقلاب و ولایت فاصله نگرفت

مرحوم مهدوی کنی لحظه‌ای از مسیر اصلی انقلاب و ولایت فاصله نگرفت

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی لحظه‌ای از مسیر اصلی انقلاب، امامت و ولایت فاصله نگرفتند، اظهارکرد: جایگاه و شخصیت بزرگ مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی بسیار برجسته و ممتاز بود.

آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مازندران، با اشاره به این‌که رحلت عالمان عامل و فقهای کامل خسارات جبران ناپذیری را برای جامعه دینی به همراه دارد، گفت: خداوند رحمان بر اساس الطاف خفیه و جلیلیه خود این خسارات را جبران می‌کند.

وی با اشاره به این‌که در قضیه رحلت امام خمینی(ره) دل اهل ایمان متزلزل شده بود که چه کسی بعد از ایشان می تواند جای امام را پر کند، افزود: امام خامنه ای به عنوان خلف صالح که با اشاره و تایید خود امام(ره) انتخاب شدند، توانستند به خوبی جایگاه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جایگاه و شخصیت بزرگ مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی بسیار برجسته و ممتاز بود.

وی با اشاره به این‌که ایشان همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی همسو و همدل با امام خمینی(ره) و رهبری معظم بوده است، افزود: ایشان شخصیت برجسته‌ای بودند که امام خمینی(ره) با تعبیر «من به ایشان ارادت دارم» یاد می‌کردند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این‌که مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی لحظه‌ای از مسیر اصلی انقلاب، امامت و ولایت فاصله نگرفتند، عنوان کرد: از جمله برکات زندگی این عالم ربانی تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) است که منشا خیرات و برکات بسیاری برای کشور، نظام و انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام

کد N549966

وبگردی